~KEHIDUPAN ITU INDAH~

Saturday, December 3, 2011

Kisah Perbezaan Hospital Kerajaan dan Swasta

4.12.12

Hari ni aku , biniku dan ayah mertuaku pergi melawat pak sedara yang tgh sakit akibat stroke di Hospital KPJ Damansara. Kenapa beliau ditempatkan di sini? Sebab lewatnya tindakan atau rawatan dari hospital kerajaan. Aku rasa isu ni dah lama dibangkitkan oleh org ramai. Bagi aku hospital kerajaan masih berada pada takuk lama servis nya. LEMBAB dan x efisyen langsung.
Maka aku syorkanlah kpd yg terlibat tingkatkanlah mutu perkhidmatan. Org yang betul sakit kenapa tidak dirawat? Alasan kurang doktor tak bleh diterima langsung sbb aku tgk kat universiti bersepah je jurusan doktor belum lg oversea tambah yg swasta. Doktor lari mungkin sebab gaji rendah jadi silalah bg mereka gaji setimpal.

Hospital KPJ Damansara

Terletak di ss20/10 damansara utama , merupakan sebuah hospital swasta yang terkemuka di malaysia yang mempunyai pakar pakar yang berwibawa. Secara peribadi sy merasakan perkhidmatan semua KPJ pada tahap cemerlang dan servis terbaik.

No comments:

Post a Comment